Hema Soft Matt lipbalm Review

Geplaatst op Geupdate op

Hema make up producten worden voor mijn gevoel vaak onderschat.

Ook ik deed dat totdat ik een aantal maanden geleden een mascara kocht van de Hema, gewoon om een keer te proberen wie weet vind ik de mascara geweldig!! Sindsdien gebruik ik de mascara elke dag!! Ik vind de mascara fijn en doet wat ie beloofd!

Nu was ik van de week in de Hema en mijn oog viel op deze nieuwe lipbalm. Ik nam 4 kleurtjes mee om voor jullie te reviewen.

De Hema soft matt lipbalm zien er uit als dikke potloden. Die zie je steeds meer tevoorschijn komen ook bij budget make up producten zo ook bij Hema.

Ze hebben een zwarte verpakking, de dop en de onderkant van de lipbalm hebben de dezelfde kleur als dat van de lipbalm. De lipbalm heeft een draaisysteem waardoor je niet hoeft te slijpen, erg handig! In de winkel zijn ze verpakt in cellofaan wat natuurlijk super is. Je weet dan zeker dat de lipbalm niet door iemand anders is gebruikt. Wel zo fijn voor de hygiene. Ze beloven een zachte semi matte finish te geven, ik ben heel benieuwd!!

Ze zijn in 8 kleuren verkrijgbaar. Ik heb nummer 02, 04, 05 & 08 meegenomen. Deze ga ik je nu laten zien.

De swatches,

Hema soft Matt lipbalm 02

Deze kleur lijkt sterk op mijn eigen lipkleur. Ideaal voor op het werk bij een lichte “everyday” make up.

Hema soft Matt balm 04

Een intense fuchsia kleur Wauw!

Hema soft Matt balm 05

een rood/roze verleidelijk kleurtje.

Hema soft Matt balm 08.

De laatste is een dieprode sophisticated kleur.

De lipbalm zijn romig en zacht, ook erg makkelijk en fijn in gebruik! Het voelt als een lipbalsem en erg leuk, het heeft ook een zacht subtiel zoetig geurtje. De kleuren zijn intens en goed gepigmenteerd en je kunt ze opbouwen.

Ze blijven zeker wel een paar uur zitten. Wat ik wel jammer vind is dat ie veel af blijft geven.

Al met al vind ik het een super fijn product en ben ik er heel enthousiast over.

Hema soft Matt lipbalm is te koop bij de Hema voor € 3,50.

Liefs,

Follow my blog with Bloglovin

Plaats een reactie