Let’s get personal tag!

Geplaatst op Geupdate op

Ik kwam deze tag tegen op Mamaliefde.nl en het leek me leuk om deze ook te doen. Wel heb ik de tag een beetje ingekort meer omdat ik sommige vragen niet zo nodig vond.

Wat hoor je op moment van schrijven?
Ik lig nu samen met mijn zoontje op bed omdat ik nogal last heb van mijn verstandskies die vanochtend eruit is gehaald. Dus hoor af en toe een lachje van hem omdat ie lekker aan het dromen is en ik hoor heel mooi de vogeltjes buiten te fluiten.

Heb je ergens trek in op dit moment? 
Euhm nee.

Zou je liever 10 kinderen hebben of geen kinderen?
Als ik echt tussen 10 en geen zou moeten kiezen dan kies ik toch voor geen. Tot kort voordat ik zwanger werd heb ik altijd gezegd dat ik geen kinderwens had. Nu ik een kindje heb snap ik niet dat ik dat altijd dacht maar als ik nog geen kind had gehad had ik niet geweten wat ik zou missen.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteedt?
Ik denk van niet, je kan er nooit teveel aandacht aan besteden en ik hou nu eenmaal van tutten. Ik ben en blijf een meisje 😊

Wat doe jij altijd als je heel nerveus bent? 
Weet ik eigenlijk niet, wel word ik heel onzeker. Of ik echt iets specifieks heb moet ik denk ik aan mijn familie of vrienden vragen.

Heb je op dit moment een reden om te lachen? 

Nou liever niet want als ik moet lachen doet mijn mond pijn 😜 maar over het algemeen wel. Ik heb een leuke zoon, een lieve man, geweldige familie en vrienden dus heb zeker een goede reden om te lachen.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee! Ik heb geleerd om niet naar het verleden te blijven kijken. Het verleden heeft mij gevormd tot wat ik nu ben.

Denk je meer aan het verleden, het heden, of aan de toekomst?
Over het algemeen het heden maar door de kleine beginnen we toch ook meer aan de toekomst te denken.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Water met ibuprofen bruispoeder heerlijk ahum!

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik probeer toch overal het positieve uit te halen dus ik hoop optimist.

Wat zijn jou guilty pleasures qua eten?
Pffff heb je even, ik heb er zoveel! Chocolade, drop noem het maar op. Maar 2 zijn toch wel echt mijn guilty pleasures: ijs en merengue. Merengue dat is echt Ohhh hemels daar kan ik zo enorm van genieten. En ijs is een guilty pleasure omdat ik lactosevrij moet eten dus ijs eigenlijk moet laten staan.

Wat doe je morgen?
Morgen werk ik de hele dag.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was?
Hmm ja nou ja echt gebroken dat was volgens mij met Pinksteren toen ik heb ik echt een week of langer maar een paar uurtjes geslapen per nacht. Maar meestal hou ik het in de hand, als ik echt moe begin te worden dan is het papa dag of gaat ie naar opa en oma en dan kan mama bijtanken.

Waar denk je op dit moment aan? 
Wat ik morgen nog moet doen.

Sta je altijd klaar voor je vrienden? 
Ik hoop het wel. Mijn intentie is wel dat mijn vrienden weten dat ze me altijd kunnen bellen  .

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ik denk mijn zoontje tijdens een film.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Mijn moeder en 2 vriendinnen, met beide zoveel meegemaakt waardoor we een hele hechte band hebben.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Vijf, komt omdat ik een avondmens ben waardoor ik dus “te laat” ga slapen.

Heb je plannen voor dit weekend. 
De meeste plannen schrijf ik op want anders vergeet ik het. Dus wat we doen weet ik niet precies maar ik weet wel dat we de komende weekeinde vol zitten.  

Wat is je stemming op dit moment? 

Moe maar gelukkig.

Veel Liefs,
IMG_0779

Een gedachte over “Let’s get personal tag!

    Linda zei:
    23 juni 2015 om 23:18

    Leuk dat je hem hebt overgenomen!

    Like

Geef een reactie

