Mijn top 5 webshops!

Geplaatst op Geupdate op

Ik ben gek op winkelen. Ik loop dan ook regelmatig naar het centrum. Maar natuurlijk zit ik ook regelmatig achter mijn laptop/iPad of telefoon te surfen op internet naar leuke webshops.

Ik vertel je mijn 5 favoriete webshop’s voor baby/kinderkleding.

image

Bambini Amore

BambiniAmore is opgericht in 2014 door Esther. Ze is altijd op zoek naar leuke originele schoenen, accessoires, baby- en kinderkleding.Van stoere kleding tot comfortabele basics. Ze heeft merken van oa lucky no7, mouse in a house & huxbaby.

image

OrangeMayonnaise

Orangemayonnaise is opgezet door Annika in 2012. Ze was voordat ze de webshop opstartte al werkzaam in de modebranche. Je vindt op haar webshop artikelen voor baby’s, kids en tieners tot 16 jaar. Je kan er vanalles vinden, van kleding, decoratie, accessoires & zelfs speelgoed. Wat ook leuk is: “shop de look”, daar heeft ze zelf al outfits samengesteld, zeker een kijkje waard!
Ze verkoopt merken van oa: Stella McCartney kids, Milestone Cards & American Outfitters.

image

Lucky No.7

Lucky no 7 is een stoere rebelse jongens merk voor baby’s & peuters. Lucky no 7 bestaat sinds 2014 en dit is 1 van mijn favoriete merken voor mijn zoontje!! De kleding heeft een goede kwaliteit/prijs verhouding! I’m in love!!

De blonde zusjes

2 zussen die een bedrijf zijn opgestart omdat ze weinig leuke, trendy kleren voor de allerkleintjes konden vinden, dus kwamen ze met het idee om het zelf te maken samen met de hulp van de moeder van de 2 zussen. Er zit een levertijd van 3 weken op omdat ze het met de hand maken. Maar dan heb je ook iets wat speciaal voor je baby is gemaakt!

Last but not least.

H&M

Tja h&m ik denk dat dat voor zich spreekt. Leuke kleding & accessoires voor een zacht prijsje. Wat ik altijd bij de h&m haal zijn de overslag rompertjes. Na 10 keer wassen zien ze er nog goed uit!!

Dit was mijn top 5.
Veel shopplezier!!

Veel liefs,

IMG_0636

mommyspassion.wordpress.com

Geef een reactie

